5 תשובות
לדעת שפשוט הרגשת טוב עם זה שאכלת,זה רק כמה קלוריות
אפשר להוריד את זה מחר וגם יחד עם זאת הגוף סופח כל מני חומרים אליו ואת מתאזנת ביום שלמחרת,תדאגי לשתות מים ולישון כמה שעות יפות,לא מעט-אחרת לגוף לא יהיה זמן להתנקות ו"להתעדכן" מחדש.
אפשר להוריד את זה מחר וגם יחד עם זאת הגוף סופח כל מני חומרים אליו ואת מתאזנת ביום שלמחרת,תדאגי לשתות מים ולישון כמה שעות יפות,לא מעט-אחרת לגוף לא יהיה זמן להתנקות ו"להתעדכן" מחדש.
שואל השאלה:
ממש לא הרגשתי טוב עם זה שאכלתי וזה ממש לא כמה קלוריות
חוץ מזה שבלי קשר לבינג' אכלתי עוד היום ועוד הגזמתי אז בכלל בא לי למות
ממש לא הרגשתי טוב עם זה שאכלתי וזה ממש לא כמה קלוריות
חוץ מזה שבלי קשר לבינג' אכלתי עוד היום ועוד הגזמתי אז בכלל בא לי למות
אנונימית
את מהממת וכל הכבוד לך. ההתמודדות עם הפרעות אכילה היא התמודדות מאוד קשה , מי כמוני יודעת, אבל את תנצחי ואת תראי
שואל השאלה:
לא מרגישה מהממת ההפך לגמרי אם כבר אבל תודה :/
לא מרגישה מהממת ההפך לגמרי אם כבר אבל תודה :/
אנונימית
מבטיחה שאת מהממת. מתישהו תראי את זה