10 תשובות
ללמוד מהטעות ולהמשיך
אופציה ב בלי להתבלבל
ללא ספק צריך ללמוד מהטעויות ולהמשיך להלחם עד שנשיג את המטרה !
השני!!
ללמוד מהטעויות ולהמשיך להילחם עד שנשיג את המטרה
בטח שעדיף להמשיך, אני בטוחה שאתה יכול
שואל השאלה:
אז למה רוב האנשים עושים את הדבר הראשון?
אנונימית
2 ללא ספק
להמשיך לנסות
אין יאוש בעולם כלל
עריכה: תלוי אם הדבר חיובי או שלילי!
זה מאוד תלוי מה זה.
יכול להיות שאתה תרוויח יותר אם תעשה את האפשרות הראשונה ויכול להיות שאתה תרוויח יותר אם תעשה את האפשרות השניה.