8 תשובות
אניי!
שואל השאלה:
כיף לראות שיש פה אנשים איכותיים :)
כיף לראות שיש פה אנשים איכותיים :)
אני
אני פה!! :)
אני אוהב מוזיקה טובה מפעם
לא מעריץ את הביטלס אבל מעריך את התרומה שלהם למוזיקה בכללית
לא מעריץ את הביטלס אבל מעריך את התרומה שלהם למוזיקה בכללית
אבא שלי ממש מעריץ את ג'ורג הריסון
אני ממש אוהבת פינק פלויד, קינג קרימזון ופראנק זאפה
אני ממש אוהבת פינק פלויד, קינג קרימזון ופראנק זאפה
קטע, בדיוק היום קניתי פוסטר של אבי רוד.
penny lane
איך היה למשכן את הבית בשביל לראות את ההופעה?
לפי זה שאני יודע את המחירים להופעות של פול אני מניח שזה ברור שאני מעריץ את הביטלס.
בשביל לדעת אם אני אוהב מוזיקה ישנה וטובה פשוט צריך להכיר אותי (;
איך היה למשכן את הבית בשביל לראות את ההופעה?
לפי זה שאני יודע את המחירים להופעות של פול אני מניח שזה ברור שאני מעריץ את הביטלס.
בשביל לדעת אם אני אוהב מוזיקה ישנה וטובה פשוט צריך להכיר אותי (;
באותו הנושא: