3 תשובות
תלוי.
אני לרוב מחכה שיכתבו לי
בדרך כלל אני מתחילה, בנים בחיים לא יתחילו שיחה , את צריכה לפתח את השיחה ולמשוך אותה כמה שיותר ושיראה בך משהו מעניין ואז גם הוא יתחיל את השיחה
אני בדרך כלל מתחילה, זה מראה לצד השני שיש לי ביטחון לעשות צעד.