17 תשובות
להפך, מעלה בשבילי, עוד יותר מעלה זה אם את אוהבת בארסה
לפי הפרח את אוהדת בארסה חחח
שואל השאלה:
חחח אין על בארסה
אנונימית
אוהבת בארסה?
אנונימי
לא זה אחלה ככה יהיה אפשר לראות כדורגל עם חברים בלי שהאישה תתעצבן
עריכה יופי גם גם אוהדת ברסה אחלה
שואל השאלה:
בעיקר הפועל באר שבע אבל אחר כך בארסה
וכן זה נשמע הזוי אני יודעת חחח
אנונימית
אללה בארסה, עכשיו שלחי פרטי חחח
באר שבע ❤❤
ראית תמשחק נגד הקקות עכשיו? 2-0 חייתי
איכ, כל הגרועות
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי במשחק , עכשיו חזרתי
אנונימית
יאא, שלחי הודעה בפרטי חחח
שואל השאלה:
לא נעים ליי
אנונימית
חחח ממה לא נעים לך?
מעלה ממש
ממש לא
יש אנשים שמבחינתם זה אפילו מעלה
לא
זה דווקא מגנוב