5 תשובות
אקס בוקס. יותר טוב
אקס בוקס
היה לי רק אקס בוקס אבל תמיד פלייסטיישן היה נראה יותר נוח, ניסיתי בעבר.
פלייסטיישן יותר ברור ויותר נוח. היה לי גם אקס בוקס אבל לא נהנתי מזה וזה פשוט קונסולה מוזרה לדעתי. פלייסטיישן הרבה יותר מתקדם ויותר נוח מכל הבחינות, ויש לו הרבה יתרונות
פלייסטיישן זה התמכרות נוחות וחווית משחק בלתי רגילה יציבה וטובה.