6 תשובות
זה תלוי בך טסט שזה שיעור רגיל לכל דבר
יש לי שיטה שעובדת..פשוט אל תצפי תעבידי את המוח שלך לחשוב שיהיה מה שיהיה וזהו!
תקשיבי פשוט באמת תגיעי מרוכזת לשיעור ויהיה בסדר, לי הלך טוב רצח ואז פתאום התחלתי להרגיש שאני על זה הייתי שאננה ועכשיו אכלתי אותה, גם אם את מרגישה שאת נוהגת טוב תנסי להשתפר תמיד, אבל את רק ב6
אנונימית
שואל השאלה:
לא מדברת על איזה שיעור אני סתם ציינתי שאני שיעור שישי.. פשוט מעניין אותי לדעת אם זה באמת קשה כמו שכולם אומרים.
לא מדברת על איזה שיעור אני סתם ציינתי שאני שיעור שישי.. פשוט מעניין אותי לדעת אם זה באמת קשה כמו שכולם אומרים.
אנונימית
את בסך הכל בשיעור שישי על איזה טסט את מדברת?!
ממש לא קשה פשוט לא להיות בלחץ הכי עוזר לפתוח חלון או להדליק רדיו
באותו הנושא: