33 תשובות
גם לי.
אותה בעיה:(
אותה בעיה:(
גם אצלנוו חח
גם לי
חחח גם לי
אצלי יש בנים שנראים טוב, בתכלס.. נדיר למצוא אצלנו, בטוח יש אחד שלדעתך נראה טוב חח
גם אצלי אין
יש לנו אם ממש רוצים למצוא
עברתי עכשיו בית ספר ודווקא יש בו מלא מלא מלא חתיכים.
אצלי יש אותי וזה מספיק
אין לי בכלל בנים בבית ספר
חוץ מהמורה למתמטיקה._.
חוץ מהמורה למתמטיקה._.
אצלי יש די הרבה אולי פחות בשכבה אבל בשכבות האחרות יש מלא חתיכים
אנונימית
^והמורה למטמטיקה חתיך?
הוא בן 60 נראה לי ולא חתיך הוא נראה כמו דובון אכפת לי
בשכבות האחרות תמיד היו חתיכים
ואצלי בשכבה רק ביב הם ניהיו יפים פתאום
ואצלי בשכבה רק ביב הם ניהיו יפים פתאום
תגידי תודה לי אין אפילו בנים בבית ספר
^אולפנה מן הסתם
בית ספר מאוד דתי לבנות
לא
זה לא חרדי
גם אצלי לא היה
גם אצלי חחח
מי טו):):):
תפסיקו להסתכל רק על המראה החיצוני אני בטוחה שיש מישהו שגם נראה טוב וגם אישיות טובה
פשוט תהיו פתוחות ואל תפסלו על כל פרט קטן, אף אחד לא מושלם
פשוט תהיו פתוחות ואל תפסלו על כל פרט קטן, אף אחד לא מושלם
ולנו אין כוסיות
אנונימי
זה לא יפה להגיד כוסיות תגיד יפות^
אנונימית
גם לי
זה לא יפה להגיד חתיך, זה מגיע מהמילה חתיכה (חפץ) וזוהי החפצה גברית. תגידי יפה
אנונימי
אני אומרת יפה
אנונימית
אנונימי כוסית זה ממש מזלזל להגיד. לדעתי זה מגעיל לקרוא לבת על שם איבר המין שלה.
לדעתי זה מגעיל להחפיץ גבר ולקרוא לו על מילה על שם חתיכה, כאילו יש הרבה כאלו ולא צריך אותו.
אנונימי
אמאלה מה קורה פה מה רק אצלי יש חתיכים??
אין אצלנו בנים בכלל חח
אנונימית
תני כיף גם לי אין
באותו הנושא: