4 תשובות
אני החברה הזאת...
אנונימית
כדאי שתספרי לה.. אני חושבת שאם לא תספרי לה זה עלול רק לפגוע בה בסוף
שונא שקרנים
כן
חברה טובה שלי
היא הייתה משקרת לי קבוע בנוגע למשהו והייתה חושבת שלא הייתי יודעת והייתי ממש ממש מתעצבנת ואז פשוט בשלב מסויים שחררתי ולא היה לי אכפת יותר וכל פעם שהיא הייתה מעלה את הנושא לא הייתי אומרת לה כלום פשוט
עכשיו המצב הרבה יותר טוב אבל אין לי ממש הרבה אמון בה אפילו שהיא קרובה אליי ואני אוהבת אותה מאוד
חברה טובה שלי
היא הייתה משקרת לי קבוע בנוגע למשהו והייתה חושבת שלא הייתי יודעת והייתי ממש ממש מתעצבנת ואז פשוט בשלב מסויים שחררתי ולא היה לי אכפת יותר וכל פעם שהיא הייתה מעלה את הנושא לא הייתי אומרת לה כלום פשוט
עכשיו המצב הרבה יותר טוב אבל אין לי ממש הרבה אמון בה אפילו שהיא קרובה אליי ואני אוהבת אותה מאוד
באותו הנושא: