6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
תודה תודה תודה
bip
כן, של 2002 די חרא
עדיף מה שיש בפופקורן טיים של 2008
תלוי איזה סרט ראית, יש שני סרטים של הענק הירוק, הסרט הפחות טוב שלו הוט הסרט מ2003, שאני די בטוח שהוא הסרט שיש בנטפליקס, ממליץ לראות את של 2008 במקום הסרט של 2003
של 2002 פחות טוב של 2008 יותר תראה את של 2008
שואל השאלה:
כן הסרט בפופקורן טיים זה של 2008 מה ההבדל?
bip
אני אני חושב שראית של 2008