4 תשובות
אוקי!!! יש ברנואר אם את קונה משהו כרטיסים ב155
אבל לא יודעת אם זה במזומן ממ תבדקי ומהר!! זה 310 זה לא ממש הבדל..
שואל השאלה:
תודה בסוף קניתי ממישהו מהפייסבוק 2 ב300 כמו שרציתי
דרך אגב הייתה הופעה וחוויה מדהימה
תודה בסוף קניתי ממישהו מהפייסבוק 2 ב300 כמו שרציתי
דרך אגב הייתה הופעה וחוויה מדהימה
תחפשי ביד2 אמור להיות שם תמיד כרטיס ברגע האחרוו
באותו הנושא: