5 תשובות
כי אפילו שזה לעתים משעשע זה עובר על החוקים של האתר.
אני לא אוהבת למחוק שאלות, זה לא תחביב. אני רוצה לשמור על סדר ועל אתר לא מלא בשטויות כי כשהכל מלא בספאם אין לאנשים בטחון לשאול שאלות קריטיות
החוקים ''טוענים'' שרק שאלות רציניות שדורשות עזרה יהיו באתר
(והשאלות האלה גם ככה אף פעם לא בחמות כמו הספאמים)
כי זה ציניות
חוקים של האתר..
כי זה עובר על חוקי האתר
מסכימה שלא צריך למחוק ושזה טוב שיש קצת צחוקים אבל זה החוקים של האתר