15 תשובות
בארץ ההורים שונאים את הילדים אז הם קוראים להם על שם הסבא ואז קורה מצב שיש ילד בן 6 בשם פנחס
אנונימית
למה לא מקובל? לי יש שם שני
את האמת זה מקובל, אני מכיר לא מעט שיש להם שם שני אבל לרוב כמו שרשמו מעליי אלה אנשים אשר מקורבים לדת משום שיש כאלה שאומרים שיש בזה סגולה
כן בטח פיני הרבה יותר טוב, אין ספק
אנונימית
דווקא מקובל הרוב אצל הדתיים
אין שום קשר בין שם שני לדת
אנונימית
ציניות ><
הבנתי שזה ציניות וזרמתי עם זה,
סליחה אני לא אעשה את שוב
סליחה אני לא אעשה את שוב
אנונימית
יופי! שזה לא יחזור שנית! ;-p
השאלה החשובה יותר היא למה ימי ראשון עדיין לא נחשבים ימי חופש בארץ
אמצעי? יענו שני? דווקא יש לא מעט שיש להם, אבל אלה בעיקר אנשים שמקורבים לדת באיזשהי צורה.
למה לא מקובל? לי יש ולעוד כמה שאני מכירה יש
די מקובל
למה שונאים? חחח בסך הכל מכבדים את הסבא, זה מתוך כבוד^^
חוץ מזה שהיום נותנים כינוים לכל השמות, פנחס הופך לפיני, שזה בסדר.
חוץ מזה שהיום נותנים כינוים לכל השמות, פנחס הופך לפיני, שזה בסדר.
כי יש את יום שבת ^
באותו הנושא: