התחברות הרשמה

זה מוזר שאני פה שנה ולא הייתי אף פעם בחמות?

24 ביולי 2019, 17:43
השאלות החמותשאלות בסטיפסעמוד ראשינעיצת שאלות    
3 תשובות
לא.
Ray
לא
.
.BAL
לא ,אני פה 4 שנים ולא הייתי בחמות
ת
תבחרו אתם ^^
באותו הנושא:
אני הייתי בחמות שלוש פעמים כמה אתם?
יום שלם שלא הייתי בחמות אני צריך לבכות?
מה השאלה הכי מוזרה/חסרת פואנטה שראיתם בחמות אי פעם?
הייתי בחמות וראיתי שמלא בנות / גברים רשמו שמי שמשלם בדייט ראשון זה בעצם חצי חצי המשך/
הגיוני שאף פעם לא הייתי בחמות?
אני הייתי בחמות?
זה הגיוני שהייתי בחמות הרבהה הרבה וחשבתי שהייתי בחמות רק אם עבר 50 נעציים אבל הבנתי שגם שהייתי והיה פחות הייתי בחמות?
רק אני שמתי לב שבזמן האחרון יש מלא שאלות מוזרות עם קצת נעצים ותשובות בחמות?
הייתי היום בחמות שלוש פעמים זה גרוע או טוב?
הייתי היום פעמיים בחמות!!!
אף פעם לא הייתי בחמות מה הסוד שלכם להגיע לשם?