12 תשובות
כן
יש איפושהו חייזרים
כן. באלי ללכת לשם לאמץ אחד
מה זה אזור 51?
helen
זה בסיס צבאי שנמצאת בארצות הברית במדינת אריזונה
ויש קונספירציות שיש שם חייזרים וחלליות
תודה:)
בכיף ^_^
כן, גם בכור בדימונה, משם אימצתי את החייזר שלי. קוראים לו אמציה :)
כן
מצאו כבר הוכחות שיש שם ufos
יעני חלליות