4 תשובות
יש לי חברים שעשו בנובמבר ולדעתי עוד לא קיבלו, או שאולי כן קיבלו אבל ממש לאחרונה(אני יודע שכמה קיבלו לגאמא וכאלה אם זאת הכוונה)
מציע לך לשלוח למיטב מייל בקשת מיון למודיעין, יש להם טופס לזה באתר שלהם
שואל השאלה:
פשוט לא בא לי לשלוח כי אז ישלחו לי מיון קרוב ואני לא רוצה שזה יהיה עכשיו
אני רוצה להיות בטוחה שיהיה לי מיון, אבל שלא יהיה בקרוב
אנונימית
שואל השאלה:
בדרך כלל כשאני מדברת איתם על משהו מקדימים לי
למשל את יום המאה הקדימו לי בחודש רק כי דיברתי (וזה היה בסדר כי זה כולה יום המאה)
וממש לא מתאים לי מיונים עכשיו
אנונימית
אני חושב שישלחו לך מיון בהתאם לתאריך הגיוס שלך ולא יןתר מוקדם
אבל המיונים למודיעין באופן כללי בדרך כלל די מוקדמים