13 תשובות
תומכת, אבל לא כל ניתוח פלסטי צריך להחשב כל כך קטסטרופלי . אני לדוגמה, רוצה לעשות הקטנת חזה בגלל שאני מרגישה מאוד לא בנוח עם החזה שלי וזה מפריע לי בכל מיני סיטואציות
אנונימית
אשתו של גסטין ביבר לא מנותחת היא הכי טבעית שיש וגם לדעתי יפה ממש
שואל השאלה:
היא כן ממשה שהבנתי
אנונימית
לא קראתי הכל כי זה לא מעניין. לאישתו של ג'סטין יש שם,היילי .
לדעתי היילי לא כזאת יפה..
אה אוקיי לא ידעתי שהיא עשתה ניתוח אבל גם אם כן היא נראת ממש טבעית (לא בתמונה ששלחת בכל זאת היא עם איפור) קים כן מוגזמת אבל היילי לא
שואל השאלה:
פשוט שכחתי מה שמה .
והיא נבחרה לאישה הכי יפה , לא מאמינה בחרטא הזה אבל אנשים סתומים עושים שטויות כאלה
אנונימית
היילי באמת מנותחת יא קטינים
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתם לא עונים על השאלה ..?
אנונימית
ממתי אשתו של ג'סטין ביבר נחשבת להכי יפה בעולם?
סבתא שלי יותר יפה ממנה
אני חושבת שמודל היופי כן משתפר עם הזמן.. משתפר מבחינת הגברת מודעות וכו
יש לך את תמיכתי.