8 תשובות
יש הדעה של היום זה אם את לא יפה את פחות שווה מישהי שיפה וגם פעם כל התפקיד של בנות זה היה רק להיות יפות יתפחת לפי דעתי סוג של דעה על מכוערות אם את מכוערת את לא שווה ואף אחד לא רצה אותך
ואני גם לא פוסלת שיש בנות שאולי רוצות להיות יפות כי הם רוצות להיות יפות
משהו שהוא לא נכון כי יופי זה בעייני המתובנן
אנונימית
זה אופי נשי
אם אישה יפה - היא מושכת.
אם היא מושכת, הגבר הכי חסון וחזק ועשיר ירצה אותה, ואז היא תהיה מאושרת
^ממש חשיבה דפוקה צר לי להגיד לך.
אני לא מחפשת גבר עשיר וחזק אני מחפשת גבר נאמן שאוהב.
ואני מטפחת את עצמי כדי להיות מטופחת, לא כדי להיות מושכת.
שואל השאלה:
כנראה הוא דיבר על התקופה של פעם.
אני מחפשת הסבר פסיכולוגי לפער הזה בין גברים לנשים
UoU
הן צריכות לעבוד יותר על הטיפוח אבל גם גברים עם זה מכון שיער ריח פשוט אני לא רואה גברים ששמים איפור כל כך
כדי להרגיש טוב עם עצמן. וחוץ מזה, למה לא לטפח את עצמך? גם גברים וגם נשים.
כל אחת רוצה להרגיש יפה וטוב עם המראה שלה