2 תשובות
יש כאלה שאוהבים אותו
לפי דעתי אין קשר לפסיכולוגיה הפוכה.
לדעתי לעולם לא יפסיקו ללכלך על ביבי (ולפעמים בצדק) אבל כמו שהתקשורת והעם יודעים ללכלך הם גם מודעים ליכולות ההנהגה הארציים והבין לאומיים של ביבי בתחומים שונים(ולהשגים מכובדים במהלך השנים) ולכן לא ככ קל לוותר על המצב המוכר והנוח. לכן מה שקורה במדינתינו היקרה הוא שנתניהו חוטף מהתקושרת ומהעם אך לבסוף מוביל במספר מנדטים מכובד.
מסקנה - איזור הנוחות הוא איזור הנכות.