קורה לכם שאתם רואים תשובה שיש בה הרבה מינוסים לדוגמה
אבל אתם חושבים שהתשובה הזאת טובה, ואתם הייתם רוצים לעשות לה פלוס, אבל אתם לא רוצים להרוס את כל המינוסים שנתנו לה? או הפוך, שיש לתשובה מלא פלוסים ואתם רוצים לעשות מינוס אבל לא עושים בשביל לא להרוס? או שזאת רק אני חח