6 תשובות
זה סבבה. שנה זה כלום
זה בסדר גמור, ישמע קיצ'י אבל העיקר שאתם אוהבים
לא הבנתי נכון את השאלה
כן זה סבבה
כן זה סבבה
אנונימי
אם בא לך אז למה לא, מה הבעיה
בעתיד בכל מקרה לא יהיה לזה משמעות
בעתיד בכל מקרה לא יהיה לזה משמעות
מוזר לגמרי. היה לי אופציה כזאת ורציתי אותה. אני לא יכול להיות עם מישהי שקונה ממני בכיתה או גדולה ממני בכיתה
סבבה סך הכל שנה לא ביג דיל
באותו הנושא: