תשובה אחת
לכי תקני ספטום ותשתמשי רק בסוגר
הם לא אמורים ליפול.. תבדקי עם הם סגורים טוב.
פשוט תסובבי קצת
ואין דרך להחלים מהר יותר. פשוט תשימי משחה פעמים ביום ותחטאי עם מים ומלח לפחות שלוש פעמים ביום.. כמו שבטח אמרו לך כשעשית
בהצלחה
הם לא אמורים ליפול.. תבדקי עם הם סגורים טוב.
פשוט תסובבי קצת
ואין דרך להחלים מהר יותר. פשוט תשימי משחה פעמים ביום ותחטאי עם מים ומלח לפחות שלוש פעמים ביום.. כמו שבטח אמרו לך כשעשית
בהצלחה
באותו הנושא: