37 תשובות
לא
אנונימי
מקווה שכל התגובות פה לא יהיו לא. אם זה יהיה ככה המצב ממש עצוב
אה אממ ואני ההיתי יוצאת (נמשכת לבנות)
בנים לא היו רוצים בנות שמנות זה בטוח לגמרי
אבל באותה מידה הם לא היו רוצים בנות שרזות כל כך
בנות שהם לגמרי במשקל סדיר עם קצת ציצי קצת תחת
קצת עור מעל העצמות הם הרבה יותר אוהבים
אבל באותה מידה הם לא היו רוצים בנות שרזות כל כך
בנות שהם לגמרי במשקל סדיר עם קצת ציצי קצת תחת
קצת עור מעל העצמות הם הרבה יותר אוהבים
אני אהיה כנה ויענה לא
אנונימי
מישהי שהיא באמת שמנה לגמרי לא..... מישהי שנראית אחלה ואוכלת טוב ברור שכן
אנונימי
מלאות זה אחלה
אנונימית
לא, זה לא מושך, אולי אסתכל עליה בתור ידידה
בי ויכול להיות
אנונימית
מלאה? כן
שמנה? לא
שמנה? לא
תקשיבי, אני חושבת שאם גברים יתנו לזה לגיטימציה אז בנות יתחילו להרגיש בנוח עם זה ולא יעבדו על עצמם וזה לא דרך נכונה לחיים להיות שמן , מעבר לזה שזה לא בריא , ולא בקטע של להתנשא או משהו חס ושלום . פשוט כל אחד צריך לעבוד על עצמו ומי שמלאה צריכה לעבוד על עצמה בשבילה- לא בשביל גבר . אז אסור שגברים יתחילו לתת לזה במה כי אז בנות יתחילו להרגיש יותר מידי בנוח עם זה .
תכלס זה מה שקורה היום
תכלס זה מה שקורה היום
לא
אנונימית
אני מלאה קצת ומאוד בריאה. אוכלת טוב ועושה ספורט לא מבינה למה אני צריכה להגיד במשקל (אגוזית
אנונימית
@אגוזית כן כי בנות מנהלות את אורח החיים שלהם ואת הבריאות שלהם ע"פ כמה בנים נותנים לזה לגיטמציה.
אנונימית
אם את מבוקרת עם תזונאי אז הכל בסדר .. אני לא פוסלת אותך נשמה על כלום זה פשוט עיניין של בריאות ואורח חיים
מיקה צודקת :) חחח
(אני בי) תלוי עד כמה
אם היא מלאה כזה אז כן אבל אם ממש אז לא זה לא מושך אןתי
אם היא מלאה כזה אז כן אבל אם ממש אז לא זה לא מושך אןתי
אנונימית
drago
עם כל הכבוד הייתי שמן והרזתי. זה לא בלתי אפשרי. סך הכל שנה עבודה. אני מצפה שבת הזוג שלי לפחות תנסה להשקיע בעצמה כמו שאני משקיע בעצמי.
עם כל הכבוד הייתי שמן והרזתי. זה לא בלתי אפשרי. סך הכל שנה עבודה. אני מצפה שבת הזוג שלי לפחות תנסה להשקיע בעצמה כמו שאני משקיע בעצמי.
כן
אנונימי
אמיתי, כן.
אני לא אוותר על מישהי רק בגלל איך שהגוף שלה נראה, תמיד אפשר להרזות, תמיד.
אבל אם יש לה אופי טוב, אני ממש לא אפסול אותה על הגוף.
אני לא אוותר על מישהי רק בגלל איך שהגוף שלה נראה, תמיד אפשר להרזות, תמיד.
אבל אם יש לה אופי טוב, אני ממש לא אפסול אותה על הגוף.
לא
לא
תלוי כמה. בגדול, לא.
לא איכס
אנונימי
אני שמנה ואני כותבת את זה כי אני מניחה שכמוני קוראות את זה עוד בנות שהם גם מלאות שמנות איך שתרצו לקרוא לזה
כל אחת יפה ומדהימה בדרך שלה וזה שפה רוב הבנים לא נמשכים למלאות זה בסדר כי יש גם המון בנים שכן נמשכים למלאות
ומה שרשמו פה לא קובע כי לא כל העולם נמצא פה ואתם מהממות אני מקווה שתזכרו את זה ❤
כל אחת יפה ומדהימה בדרך שלה וזה שפה רוב הבנים לא נמשכים למלאות זה בסדר כי יש גם המון בנים שכן נמשכים למלאות
ומה שרשמו פה לא קובע כי לא כל העולם נמצא פה ואתם מהממות אני מקווה שתזכרו את זה ❤
אנונימית
אם הייתי לסבית/בן אז לא
אנונימית
בתור מלאה אני יכולה להגיד שכל הגברים שדיברתי איתם לגמרי היו בקטע של מלאות "שיש מה לתפוס"
בנים לא רוצים קרש, צריך שיהיה עסיסי ...
ברור שיש כאלה שכן יעדיפו קרש, הכל זה עניין של משיכה אז אל תדאגי וכל שאר הבנות.. אגב אם תראי אהבה עצמית וביטחון עם הגוף שלך זה ממש מעלה להם כי אם את לא אוהבת את עצמך את את מצפה שמישהו יאהב אותך?
בקיצור יש המון בנים שנמשכים למלאות ובגדול הכל עניין של גישה אם תבואי בגישה של איזה שמנה אני הוא גם יחשוב ככה .. אבל אם תגידי 'אני סקסית' 'יש לי גוף נשי' זה ישדר לו את זה ורוב הסיכויים שהוא גם יחשוב כמוך.
בנים לא רוצים קרש, צריך שיהיה עסיסי ...
ברור שיש כאלה שכן יעדיפו קרש, הכל זה עניין של משיכה אז אל תדאגי וכל שאר הבנות.. אגב אם תראי אהבה עצמית וביטחון עם הגוף שלך זה ממש מעלה להם כי אם את לא אוהבת את עצמך את את מצפה שמישהו יאהב אותך?
בקיצור יש המון בנים שנמשכים למלאות ובגדול הכל עניין של גישה אם תבואי בגישה של איזה שמנה אני הוא גם יחשוב ככה .. אבל אם תגידי 'אני סקסית' 'יש לי גוף נשי' זה ישדר לו את זה ורוב הסיכויים שהוא גם יחשוב כמוך.
בתור בת אני שונאת שאנשים שואלים שאלות כאלה את הגברים. הרי התשובה די ידועה מראש.
גם בואו נודה באמת ונפסיק להיתיפייף גם הבנות לא יצאו עם גברים שמנים.
אנשים לוקחים את זה לתמיד מקום של רע ושהם נגעלים ממנה בגלל שהיא שמנה. אבל חשבתם כל העובדה שאולי הם לא נמשכים אליה? מה לעשות שרוב הגברים נמשכים לנשים רזות ומחוטבות? זה הטעם שלהם ולזה הם נמשכים. יש גם גברים שיותר מושך אותם בחורה מלאה ולא בחורה שהיא מקל.
גם בואו נודה באמת ונפסיק להיתיפייף גם הבנות לא יצאו עם גברים שמנים.
אנשים לוקחים את זה לתמיד מקום של רע ושהם נגעלים ממנה בגלל שהיא שמנה. אבל חשבתם כל העובדה שאולי הם לא נמשכים אליה? מה לעשות שרוב הגברים נמשכים לנשים רזות ומחוטבות? זה הטעם שלהם ולזה הם נמשכים. יש גם גברים שיותר מושך אותם בחורה מלאה ולא בחורה שהיא מקל.
אנונימית
כן הייתי יוצא עם מלאה/שמנמנה..יש יותר במה לתפוס
אנונימי
מכור לסטיפס^
אתה אמרת מלאה בקטנה בסדר אבל מלאה כמו מקרר לא אתה מבין שמלאה כמו מקרר זה אומר מישהי שמנה לא מלאה אתה יודע בכלל מה ההבדל של מלאה לשמנה?
אתה אמרת מלאה בקטנה בסדר אבל מלאה כמו מקרר לא אתה מבין שמלאה כמו מקרר זה אומר מישהי שמנה לא מלאה אתה יודע בכלל מה ההבדל של מלאה לשמנה?
אנונימי שמעליי תוכל לבוא דקה לפרטי?
כן. אם אני אוהב אותה לא אכפת לי מה המידה שלה.
כאילו כן אכפת לי כדי לקנות לה בגדים.
כאילו כן אכפת לי כדי לקנות לה בגדים.
^^למה? אני מעדיף להישאר אנונימי
אנונימי
כן, תלוי כמה
לא נמשך
באותו הנושא: