6 תשובות
למה שתתחרטי על זה?
אה את בדיאטה?
אז תעשי קצת ספורט אם את עושה בדרך כלל
תאכלי בהמשך היום בריא

בא לי סמורס עכשיו
הלכתי להכין סמורס
תעשי פעולה אירובית
ו
0FF
תאכלי במשך היום בריא
תחשבי שזה היה טעים ולא קרה כלום
תמשיכי כרגיל בלי לחשוב על זה
אולי תסיחי את דעתך עם יוטיוב או נטפליקס ואת תשכחי מזה כבר
שואל השאלה:
אני הולכת כל יום בערב לרוץ מתחילת החופש באיצטדיון.
ואני משתדלת לאכול בריא אבל כשאני אוכלת ממתקים אז אני ממש מתחרטת
אנונימית
אין לך מה להתחרט אם היה לך טעים,
חיים פעם אחת