6 תשובות
למה שתתחרטי על זה?
אה את בדיאטה?
אז תעשי קצת ספורט אם את עושה בדרך כלל
תאכלי בהמשך היום בריא
בא לי סמורס עכשיו
הלכתי להכין סמורס
אה את בדיאטה?
אז תעשי קצת ספורט אם את עושה בדרך כלל
תאכלי בהמשך היום בריא
בא לי סמורס עכשיו
הלכתי להכין סמורס
תעשי פעולה אירובית
ו
ו
תאכלי במשך היום בריא
תחשבי שזה היה טעים ולא קרה כלום
תמשיכי כרגיל בלי לחשוב על זה
אולי תסיחי את דעתך עם יוטיוב או נטפליקס ואת תשכחי מזה כבר
תמשיכי כרגיל בלי לחשוב על זה
אולי תסיחי את דעתך עם יוטיוב או נטפליקס ואת תשכחי מזה כבר
שואל השאלה:
אני הולכת כל יום בערב לרוץ מתחילת החופש באיצטדיון.
ואני משתדלת לאכול בריא אבל כשאני אוכלת ממתקים אז אני ממש מתחרטת
אני הולכת כל יום בערב לרוץ מתחילת החופש באיצטדיון.
ואני משתדלת לאכול בריא אבל כשאני אוכלת ממתקים אז אני ממש מתחרטת
אנונימית
אין לך מה להתחרט אם היה לך טעים,
חיים פעם אחת
חיים פעם אחת
באותו הנושא: