10 תשובות
כן
אני בן 13 וראיתי... באמת ההגבלות בנטפליקס דפוקות
כן, מ־14+
רק מזכיר שיש שם דברים קצת לא יפים.
שואל השאלה:
דברים כמו סקס או כמו רצח?
אנונימית
באמת שיש סדרות עם הרבה יותר מהכול. יש שם סצנות כמו בכול סדרה נורמלית לא משו מיוחד.
כן אני בת 12 וחצי וראיתי
אנונימית
יש אולי איזה 3 סצנות עירום בכל הסדרה וזה גם לא משהו שיגביל אותך בגיל
כל השאר זה פשוט אלימות (פצצות,ירי) ודם
אין בקושי גם רצח
אני לא אהבתי