13 תשובות
18
אני מניחה ש16/17
17
מניחה ש18 בחופש הגדול מתאים ככה
16
18
כנראה 16
באמת שזה גיל ותקופה מדהימים והמון לא מעריכים את זה מספיק
באמת שזה גיל ותקופה מדהימים והמון לא מעריכים את זה מספיק
16-19
אנונימי
^ברור שיש אנשים שלא טוב להם בגיל הזה, אבל יש כאלה בכל גיל ובכל שלב בחיים. בכל זאת אני עדיין יודעת שיש אנשים שרק בדיעבד נזכרים שהתקופה הזאת של התיכון הייתה כלכך כיפית ומתבאסים שהם לא העריכו אותה מספיק.
יש כאלו שנמצאים בגיל 16 ולא טוב להם מהרבה בחינות, כמו לחץ מהלימודים, לחץ מהצבא, דכאון, חרדה ממה שעלול לקרות. זה לא קשור ללהעריך או לא^
באותו הנושא: