9 תשובות
לא


את עוד תאהבי את זה
לא, זה בסדר
לא,זה פשוט לא נוח
לא, זה בסדר
שואל השאלה:
אין לי בעיה אם זה..
פשוט אנשים כל הזמן אומרים שזה מוגזם.
אנונימית
אוי זה בטח לא נח
אנונימית
אל תקשיבי להם
זה לא שאת פתאום עשית משהו שיהיה לך את הגודל הזה
אנונימית
שואל השאלה:
^
בדיוק על זה דיברתי....
אנונימית
מוגזם כע כי את קטנה אבל הגדילה שלהם לא בשליטתך.. חכי עד שתגדלי ותתעצבי ואז הכל יסתדר. אני מקנאה בך אחושרמוטה