12 תשובות
כן
שיגמר כבר((:
שיגמר כבר((:
פאק באסה
נמאס לי מהחופש אני אומרת את האמת
מה זה קצת רצחח וואי
מה זה ממש קצת וואי אופפ
אלה שכותבות שיגמר, מי אתן??????
אני ילדה ששופטת את בית ספר לפי הימים האחרונים שלו שלא לומדים בהם ואז חוזרת לבית ספר ואחרי כמה ימים רוצה למות:(
איך ככ מהרר
איךך נו מהה זה לא הוגןן
אוףף
יאיי שיגמר כברר כמה אפשרר
מהה
זה מעט מידי :'(
זה מעט מידי :'(
באותו הנושא: