3 תשובות
פרי או סלט
תכלס,בלילה הכל הופך לרועש.
תאכלי פרי או ירק, כריך אבל בשקט.
אני פעם עשיתי חביתה בשתיים בלילה בלי להעיר אף אחד *דאב*
אוקיי יצאתי קצת טרולית פשוט תתעלמו
תאכלי פרי או ירק, כריך אבל בשקט.
אני פעם עשיתי חביתה בשתיים בלילה בלי להעיר אף אחד *דאב*
אוקיי יצאתי קצת טרולית פשוט תתעלמו
לחמניה עם משהו
קורנפלקס עם חלב
קורנפלקס עם חלב