9 תשובות
תזכירי לי מי את?
תכתוב "לא." , אבל עם נקודה
אנונימית
בעיקרון זה מניאק לא באדבוי
שואל השאלה:
זה אותו דבר לא?
זה אותו דבר לא?
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך אני עונה כמו מניאק ?
אז איך אני עונה כמו מניאק ?
אנונימי
תענה בכנות לא כמו מניאק...
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה אבל, זה הבעיה בסטיפס מתחננים שתתנו תשובה לשאלה ואת עונה לי משהו אחר.
לא רוצה אבל, זה הבעיה בסטיפס מתחננים שתתנו תשובה לשאלה ואת עונה לי משהו אחר.
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי תסיבות שלי אם את לא רוצה לעזור פשוט תמשיכי לשאלה הבאה
יש לי תסיבות שלי אם את לא רוצה לעזור פשוט תמשיכי לשאלה הבאה
אנונימי
אממ האמת שלא ממש (והסמיילי המזיע)