9 תשובות
תזכירי לי מי את?
תכתוב "לא." , אבל עם נקודה
אנונימית
בעיקרון זה מניאק לא באדבוי
שואל השאלה:
זה אותו דבר לא?
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך אני עונה כמו מניאק ?
אנונימי
תענה בכנות לא כמו מניאק...
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה אבל, זה הבעיה בסטיפס מתחננים שתתנו תשובה לשאלה ואת עונה לי משהו אחר.
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי תסיבות שלי אם את לא רוצה לעזור פשוט תמשיכי לשאלה הבאה
אנונימי
אממ האמת שלא ממש (והסמיילי המזיע)