41 תשובות
כן
אנונימי
יאפ, כשעושים לי מינוס לא מוצדק אני מחזירה ל0
לפעמים אם אני רוצה לסמן את התשובה שלי ולא בא לי לתת פלוס לתשובות שמתחתי/ מעליי
שואל השאלה:
אני כן אם אני גאה בתשובה וחושבת שעניתי תשובה טובה/עוזרת/מושקעת : )
כן אם מישהו עושה לי מינוס
כן לא יודע למה אבל כן זה תלוי במצב רוח לפעמים אין לי כח לעשות את ה כשיש לי כח לא רואה סיבה למה לא
כן
בדרכ רק שעושים מינוס בשביל לעגל
תלוי אם אני מקבלת 14 מינוסים אז אין טעם אבל אם 1 או 2 אז אני אעשה לעצמי פלוס למה לא
וגם אם יש לי פלוס אחד אז כן שיהיו 2 זה אסתטי יותר מ 1
כן.
וגם אם יש רצף של מינוסים אז אני עושה לעצמי מינוס
כשאני רואה שעומד להיות רצף אז כן
שואל השאלה:
חחחא אני בחמים..מה?
כע
אני עושה לפעמים פלוס לילד עם התשובה המתנשאת כדי שזה ייראה כאילו הוא אגואיסט ששם לעצמו פלוס (סתם לא)

לפעמים כן, אם אהבתי את התשובה של עצמי.
אני עושה פלוס לכאלה עם הרבה מינוסים
כן חח אם מישהו סתם עשה לי מינוס אז אני מחזירה את זה לאפס
אם יש מינוס לא מוצדק או אם יש רק פלוס אחד בשביל שלא יראה כאילו עשיתי את זה לעצמי- האירוניה חחחח
לפעמים.
לרוב לא אבל אם אני רואה שיש מספר אי זוגי של מינוסים או מספר זוגי של פלוסים אז אני מוסיפה פלוס/מינוס כדי שיהיה זוגי.
לא
לפעמים
לא עשיתי לעצמי אף פעם פלוס, זה בדיוק כמו לעשות לעצמך לייק בפייס או אינסטגרם זה מביך
איך עושים פה לייק בכלל
שואל השאלה:
הדר בסימנים של החצים לצד התגובה
שואל השאלה:
מיסקי מה מביך חח זה לפרגן לעצמך ..
אם לא אני לי מי לי..
אם אתה גאה במשהו שיצרת או עשיתי למה לא לפרגן לעצמל
כי אתה לא תפרגן לעצמך בלייק על סטטוס או תמונה בפייס או רשת חברתית כלשהי אחרת בגלל שזה פאדיחות
אז למה שתעשה פה
בדרכ לא אבל אם מישהו עשה לי מינוס אז אני עושה לעצמי פלוס
או שאם עשיתי תשובה ממש מושקעת/טובה אז לפעמים אני עושה גם אז
ולפעמים סתם משעמם לי ואני סתם עושה פלוס לעצמי
כן, וגם למשתמשים אחרים.
כן בעיקר כשעושים לי מינוסים
כן לפעמים
כןן
אנונימית
תלוי
שיש לי רצף של פלוסים למה לא
לא בדרך כלל
רק אם מישהו עשה לי מינוס/פלוס

וכשמישהו עושה פלוס אני עושה גם כדי שלא יראה כאילו עשיתי לעצמי.. חח זה דפוק.
אנונימית
לא למה לי
בטח אם אין אני לי מי לי