5 תשובות
לא שבוחרים אבל עדיף יולי אוגוסט
בתור מישהי שדחתה מיולי למרץ, יולי/אוגוסט לגמרי!
מבאס קצת שהמלשביות קצרה אבל לפחות לא תראה את כל החברים משתחררים לפניך
מבאס קצת שהמלשביות קצרה אבל לפחות לא תראה את כל החברים משתחררים לפניך
יולי\אוגוסט
מרץ
לא להתגייס בכלל
אנונימית
באותו הנושא: