5 תשובות
מזדהה עם זה, להבין שזה כבר קרה ולהתמקד בהווה ולא בעבר
גם אני..
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים וכמה שיותר לא לחשוב על זה..
אני יודעת שזה קשה אבל אין מה לעשות.
כולם טועים אנחנו בני אדם
שואל השאלה:
נכון אבל אנחנו נשכח את זה מתישהו? נצליח לעבור את זה? בעוד שנה אני גם אזכר בזה כל יום?
אנונימית
אני לא חושבת.. מקווה שלא