4 תשובות
לדעתי להשאר
יא זאת שנה ממש קשה ובנוסף לחץ של מעבר למקום אחר נשמע פשוט יותר מדי
אם לא תנסי לא תדעי , בעייני אם בבית הספר הרגיל לא הלך לך משהו מהרבה בחינות קחי תסיכון ותנסי תעדפה השניה שלך
לדעתי תעברי
לאף אחד כמעט לא יהיה זמן לחיים החברתיים שלו.
תישארי.