4 תשובות
לדעתי להשאר
יא זאת שנה ממש קשה ובנוסף לחץ של מעבר למקום אחר נשמע פשוט יותר מדי
יא זאת שנה ממש קשה ובנוסף לחץ של מעבר למקום אחר נשמע פשוט יותר מדי
אם לא תנסי לא תדעי , בעייני אם בבית הספר הרגיל לא הלך לך משהו מהרבה בחינות קחי תסיכון ותנסי תעדפה השניה שלך
לדעתי תעברי
לאף אחד כמעט לא יהיה זמן לחיים החברתיים שלו.
תישארי.
תישארי.
באותו הנושא: