17 תשובות
אני מכוערת
יש יפים
למי אכפת אם יש יפים או מכוערים
יכול להיות שיש כאלה לטעמך ויש כאלה שלא
וואלה אני חזיר תחשבו מה שאתם רוצים
יש פה יפים
חוץ ממני
חוץ ממני
אנונימית
אני סבירה מינוס (הפנים בסדר בקושי השאר לא)
וחוץ מזה את לא יכולה לשפוט מראה של אדם לפי מה שהוא אומר על עצמו
כול אחד רואה את עצמו בדרך שונה יש הרבה אנשים יפים שממעיטים בעצמם וקוראים לעצמם מכוערים את לא יכולה לשפוט מראה של אדם לפי מה שהוא אומר על עצמו
וחוץ מזה את לא יכולה לשפוט מראה של אדם לפי מה שהוא אומר על עצמו
כול אחד רואה את עצמו בדרך שונה יש הרבה אנשים יפים שממעיטים בעצמם וקוראים לעצמם מכוערים את לא יכולה לשפוט מראה של אדם לפי מה שהוא אומר על עצמו
כולם יפים
יש
אחד מתנאי הכניסה לאתר זה להיות מכוער
אין כניסה ליפים
*מקבלת מינוסים מאנשים שלא מבינים ציניות*
אין כניסה ליפים
*מקבלת מינוסים מאנשים שלא מבינים ציניות*
איזה מציק זה אנשים שלא מבינים...^^
יש ויש
כולהו יפים מבפנים
סביר להניח.
ולפי מה שכתבת את נשמעת הכי ממורמרת מכולם
ולפי מה שכתבת את נשמעת הכי ממורמרת מכולם
יש יש
יש יפים
אני מכוערת וממורמרת...
באותו הנושא: