8 תשובות
ללכת לעבודה, לעבוד, לחזור הביתה, להתאמן ואז לראות טלוויזיה אני מניחה ולישון
נס קפה לישון נטפליקס ודיכאון של החיים תודה
אנונימי
ללכת לישון ולהתעורר ב2-3 בצהרים, אחרי זה ללכת לסיבוב קטן בקניון ואז בערב לצאת לטייל במקום שאני מבלה בו הרבה
לראות פרק חדש של שקרים קטנים גדולים ולבכות שהעונה נגמרה
לעבוד ולישון לצערי
בייביסיטר ולצאת
לישון
אולי לצאת קצת...