13 תשובות
די עם הספאמים, באמת שזה לא מצחיק וזה כבר מתחיל להעיק
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ספאם, חשבתי שאוכל לקבל כאן מענה רציני.
האתר לא שייך רק לבני נוער, אלא לכל הגילים.
אשמח לתשובות מכבדות, אני לא יודעת לאן לפנות יותר.
תודה
אנונימית
באתר הזה אין הורים, וגם אם כן למה שיבואו וישאלו כאן?!
אנונימית
לא ידעת אם זה ספאם
אבל אם לא אל תתני לה בשום אופן זה יהרוס לה תחיים
תכריחי אותה לעשות הפלה
קודם כל אם זה סתם זה חלש ולא טןב תשקיעה יותר
ואם זה לא ספאם אז את מודעת לזה שהיא בת 15 וכל עוד היא מיתחת ל18 אין לה זכוצ החלתה בנושה כל עוד כת האפותרופוסית שלה את המחליתה לא משנה מה אז את יכולה פשוט להכריאח אותה וזהו
תנסי להסביר לה מה יקרה בעתיד, היא בת 15, איך היא תוציא תעודת בגרות כשיש לה לגדל ילד? היא וחבר שלה כנראה לא יתחתנו בעתיד, הם בני 15 והם לא באמת בוגרים מספיק כדי להתמודד עם דברים כאלה
שואל השאלה:
חשבתי להכריח אותה, אבל בכל זאת זה הילד שלה ואני צריכה להתחשב בה אחרי הכול זה הגוף שלה.
אני לא אכריח אותה אני זה לא תהליך כזה פשוט לבצע הפלה.
אם אכריח אותה היא תזכור לי את זה כל חייה ותכעס עליי שאני "הרגתי" את הילד שלה.
אני רוצה לגרום לה לרדת מזה לבד ולהבין את ההשלכות, שהיא צעירה מדי בשביל זה ושזה לא אפשרי.
הבעיה היא שהשעון מתקתק ואני צריכה לעשות את זה לפני שיהיה מאוחר מדי.
אשמח לעצות איך להוריד אותה מזה מהר.
אנונימית
כמו שאמרתי לך תסבירי לה על העתיד
כמה זמן היא וחבר שלה ביחד?
תודה לאל שיש לילדה שלך שכל והיא לא רוצה לרצוח את הילד שלה
אני האמנם אימא צעירה ל4 ילדות קטנות.
אך אני מציעה שבתור אדם בוגר את צריכה להסתכל על המצב הכולל לראות אם יש לך דרך לתמוך בביתך ובילד לראות אם הבריאות תקינה ולראות מה המצב הנפשי של הילדה ולהקשיב לרגשותיה.
אני באופן אישי לא הייתי נותנת לבת שלי להביא ילד בגיל כזה ! עם כל הצער היא בעצמה עדיין ילדה!
אך עשו מה שלבכן נוטה.
דבר שני, באתר הזה יש נערים שאני לא בטוחה שהיית רוצה לשאול בפורום כזה..יש באינטרנט פורומים מיוחדים להורות.
להתחיל לחתן אותם ושבעזרת השם יצא התינוק לאוויר העולם בריא ושלם
ומזל טוב לך סבתא צעירה ובמיוחד לידה קלה ליולדת
אני בעד להשאיר את התינוק, זה יכול להרוס לה קצת, את צודקת, אבל אין שום סיבה שבעולם להרוג את התינוק, את יודעת מה זה בכלל הפלה? זה לקחת תינוק ולהרוג אותו, ממש ככה, מגיע לו לחיות, זה לא אשמתו שאמא שלו לא ניזהרה, הילדה שלך רוצה להשאיר אותו, שתהנה, איפושהו יש בזה קטע יפה וכייף, אני רק מקווה שהיא תישאר עם חבר שלה ושהם לא יעזבו, זה יגרום למשבר..