9 תשובות
שהם שחיפים
אנונימית
שהם מושלמים
אנונימי
שהם חושבים את עצמם מעל כולם
שאנחנו לא ראויות להם
אנונימי
שותים
מעשנים
בעלי אובר ביטחון ברמה מוגזמת
שחצנים
משחקים אותה קשים להשגה
שהם מעשנים, לא מכבדים רכוש ואנשים, שהם זורקים זבל על הרצפה, מקללים בלי סוף, צועקים סתם,לא מטופחים, לא שמים עליי, לא חכמים במיוחד מבחינת הגיון
שהם הגיוניים
אנונימי
עצוב לי להגיד את זה אבל בנים קצת אובססיבים מורידים לי:(
אני יודעת שיש תכונות הרבה יותר גרועות בבנים שגורמים לך פשוט לעזוב הכל וללכת אבל אם הבחור באמת מתוק אבל חייב לשלוח הודעה כל דקה ולא נותן לי קצת זמן לנשום, אני אעדיף להמשיך את חיי בלעדיו..: /
שהם מעשנים
אוגטיסטים
חוסר טאקט