7 תשובות
אילבן ומקס
עריכה: אה חשבתי רק מהבנות ועוד לא ראיתי את עונה 3 אז אני לא יכולה להגיד עוד
אנונימית
כעיקרון אילבן ומייק ובעונה 1 ו2. עונה 3 יותר כמו פרסומת ויותר מידי דביקים אבל הדבר הכי יפה בעונה 3

זה אלכסיי. נקודה.
בילי, סטיב 3> אמאלה גם אלכסיי
אל מהממת עם קצוץ בעונה הראשונה אבל גם ננסי מושלמת! ומייק!!!
מייק ובילי
מייק ומקס ולוקאס
שהם יחודיים
אה חח זו סדרה כאילו?
אנונימית