7 תשובות
אילבן ומקס
עריכה: אה חשבתי רק מהבנות ועוד לא ראיתי את עונה 3 אז אני לא יכולה להגיד עוד
עריכה: אה חשבתי רק מהבנות ועוד לא ראיתי את עונה 3 אז אני לא יכולה להגיד עוד
אנונימית
כעיקרון אילבן ומייק ובעונה 1 ו2. עונה 3 יותר כמו פרסומת ויותר מידי דביקים אבל הדבר הכי יפה בעונה 3
זה אלכסיי. נקודה.
זה אלכסיי. נקודה.
בילי, סטיב 3> אמאלה גם אלכסיי
אל מהממת עם קצוץ בעונה הראשונה אבל גם ננסי מושלמת! ומייק!!!
מייק ובילי
מייק ומקס ולוקאס
שהם יחודיים
אה חח זו סדרה כאילו?
אה חח זו סדרה כאילו?
אנונימית