6 תשובות
ואוו ציור יפהה יותר יפה ממש שאני מצייר זה בטוח
ואוו איזה ציור מ כ ו ע ר
אנונימית
שואל השאלה:
אה וואו אוקיי אימאלה לא ציפיתי לזהxd תודה לך אח שיודע!
אנונימית- אני יודעת נכון? אני לא מפסיקה לצחוק מזהxd
אה וואו אוקיי אימאלה לא ציפיתי לזהxd תודה לך אח שיודע!
אנונימית- אני יודעת נכון? אני לא מפסיקה לצחוק מזהxd
אנונימית
אמג פין וגייקק
יפה דווקא
והציור הכי גרוע שלי היה כנראה שהייתי עצבנית בכיתה ז' על המורה וכמו כל ילדה טיפוסית בכיתה ז' ניסיתי להיות מאגניבה וציירתי בכעס כזה ופשוט ציירתי קקי מחייך לא יודעת למה ביי
יפה דווקא
והציור הכי גרוע שלי היה כנראה שהייתי עצבנית בכיתה ז' על המורה וכמו כל ילדה טיפוסית בכיתה ז' ניסיתי להיות מאגניבה וציירתי בכעס כזה ופשוט ציירתי קקי מחייך לא יודעת למה ביי
איזה תוכנה זה?
שואל השאלה:
זה עם krita
זה עם krita
אנונימית
באותו הנושא: