יש לי קטע כזה שאני מתחברת יותר מדי לסדרות , מה לעשות?
לדוגמא "יומני הערפד" שזה נגמר אני לא הפסקתי לבכות ונקשרתי ככ לשחקנים ולסדרה שלא יכלתי להפנים שזה נגמר . גם "סוי לונה" היה לי מאוד קשה שהסדרה נגמרה . אני כבר לא יודעת מה לעשות זה מתסכל ומוציא לי את החשק לראות סדרות חדשות כי אני מפחדת להקשר אליהן . מה לעשות?!
21 ביולי 2019, 21:30
2 תשובות
אני גם הייתי ככה. זה קטע של להתמכר, תראי כל הזמן פחות ופחות פרקים, ככה שהפרידה תהיה יותר קלה.