5 תשובות
הסדרה עצמה די קשוחה, אבל בהמשך פחות מהפרק הראשון.
אני ממש ממליצה לך להמשיך.
אני ממש ממליצה לך להמשיך.
כן
זה די הקטע של הסדרה
זה די הקטע של הסדרה
כן
מדכאת? תלוי איך מסתכלים על זה אבל כן יהיו עוד קטעים בוטים
מדכאת? תלוי איך מסתכלים על זה אבל כן יהיו עוד קטעים בוטים
לדעתי הפרק הראשון הכי קשוח, אבל בעיקרון זה ממשיך על אותו קו.