11 תשובות
לא בן אבל זה בין היפים
רציני? מה, ילדה לבשי מה שבאלך.
אנונימית
נראה ממש יפה (אבל פחות אהבתי את השרוולים הארוכים הצמודים
וואו זה מדהים. זה ממש ממש יפה !
ואם מישהו לא אוהב אותך בגלל הלבוש שלך אז שילך ויחפש מישהי שהוא אוהב כי זאת את ולבוש זה משהו שלרוב את הבן אדם
זה ממש מגניב! אני ממש אוהב את הסגנון הזה
אני בת ואני יכולה להגיד לך שזה מה שהבנים הכי אוהבים.
וגם אני חולה על הלבוש הזה.
קצת מוריד
וואי זה ממש אבל ממש לא חשוף^.
לא בן אבל אני חושבת שזה חמוד, הייתי לובשת רק את הטישרט והגינס..
חמוד רצח
לא בן
אבל מגניב רצח
חשבתי שאני היחידה שמתלבשת ככה