תשובה אחת
אילוסטרייטור. לא תוכנה קלה, אבל ברמה גבוהה.
לא מאוד קשה ללמוד את התוכנה.
(לפי דעתי חודש חינם)
לא מאוד קשה ללמוד את התוכנה.
(לפי דעתי חודש חינם)
אנונימית
באותו הנושא: