4 תשובות
שלחי לו הודעה, תתקשרי אליו?
שואל השאלה:
אין לי את המספר שלו..
טיפשי מצידי
אין לי את המספר שלו..
טיפשי מצידי
אנונימית
אין לך ממי לקחת מספר?
מקסימום חכי שהוא יחזור מחוץ למשרד שלו... את מקבלת על זה כסף, לא?
מקסימום חכי שהוא יחזור מחוץ למשרד שלו... את מקבלת על זה כסף, לא?
שואל השאלה:
כן אבל לא נעים חי כי בקושי עשיתי היום משהו.
מחוץ למשרד שלו עוברים מלא אנשים ואני לא יכולה פשוט לעמוד שם
כן אבל לא נעים חי כי בקושי עשיתי היום משהו.
מחוץ למשרד שלו עוברים מלא אנשים ואני לא יכולה פשוט לעמוד שם
אנונימית
באותו הנושא: