13 תשובות
אני ממש אוהבת את השם נגה
אבל בלי ו
אנונימית
שואל השאלה:
חחח קוראים לי ככה
אבל לא יודעת לכל ילדה שלישית היום קוראים נגה אז לא כזה מיוחד
אנונימית
טיגיסט
אנונימית
לא הכי יפה אבל כן יחודי,
טאניה.
ויש לי חברה קרובה שקוראים לה אמן
טליה
ניה
מעודי
לדעתי הללי
לחברה של אמא שלי קוראים דבשה
הבטם
טיגיסט
אנונימית
לאנונימית בתגובה הראשונה
תודה רבה ימלכה חחח
זה השם שלי
לא לכל ילדה 3 קוראים נגה
שואל השאלה:
תשמעי שיש לי 14 נגות בשכבה ואני מכירה עוד לא בגיל שלי
אנונימית
אהבה, רציני. לחברה שלי קוראים ככה
אנונימית