5 תשובות
לא יודע אני אתבייש בעצמי
זה מאוד תלוי. אם זה היה בצורה שבאמת הפריעה לדייט אז כן, יש סיכוי גדול שאפסול.
תלוי כמה אני מחבב אותה... זה לא ממש ישנה משהו כי אני גם ביישן
אני יצאתי עם מישהי ביישנית וזה פשוט די היה לא משהו כי עד שהיא הצליחה להיפתח זה היה מתיש ולא כיף
אנונימית
אני אתן לה עוד הזדמנות אם היא לא זורמת לכלום ומתביישת לא אלך איתה שוב.