התחברות
הרשמה
מה עונים למשהו שרושם לך אני מבין אותך?
21 ביולי 2019, 02:06
2 תשובות
תודה
שמחה לדעת שיש מישהו כמוך
3 לבבות
אימא
אני בדרכ עונה תודה עם סמיילי או רק סמיילי חמוד תלוי מי זה חחח
ל
ל ו ל י ❤