6 תשובות
דווקא לא, בקרבי יש הרבה יותר ימנים שבעד המדינה ומעריכים את מה שיש פה, ונלחמים על השטח כי הוא חשוב להם להבדיל מהשמאלנים שחלקם בעד החזרת השטחים
אנונימית
אין שמאלנים בקרבי, ואם יש כי אין להם ברירה זאת מדינת חוק לצערם.
אנונימי
מי יודע מהו מחיר חיי אדם יותר מקרבי?
ובכללי הולכים לקרבי לפעמים לא מרצון
ובכללי הולכים לקרבי לפעמים לא מרצון
אנונימי
לא נראלי שזה נכון, אני בקרבי והרוב לא שמאלנים
שואל השאלה:
שמעתי פעם שהרבה מאחוז השמאליים בארץ מתגייסים לקרבי וזה ממש מוזר לי
שמעתי פעם שהרבה מאחוז השמאליים בארץ מתגייסים לקרבי וזה ממש מוזר לי
אנונימי
שואל השאלה:
לגבי פעם לפחות אני יודע שזה נכוו
לגבי פעם לפחות אני יודע שזה נכוו
אנונימי
באותו הנושא: