6 תשובות
חשבתי פעם גם כמוך אבל השתנה לי המחשבה
אולי גם לך.
את האמת אני גם הייתי רוצה לאמץ
כן הגיוני לגמריי
בגיל כזה אני דיי מבין את הסלידה מעצם המחשבה על התהליך. אך כשתגדלי ותהיי מוכנה אני בטוח שאת תירצי ילד משלך.
שואל השאלה:
לא נראלי שזה ישתנה חח
אנונימית
יכול להיות שהדעה שלך תשתנה כשתגדלי ותהיי בזוגיות רצינית לכי תדעי
אבל זה נורמלי...